FAQ

1. Bestellen

V: Waar kan ik mijn kortingscode invullen?

A: Stap 1: Plaats de artikel(en) die u wenst te bestellen in uw winkelmand en ga naar afrekenen.

Stap 2: Vul de kortingscode of voucher in het lege gedeelte onder 'kortingscode' (links onder in het scherm).

* Bij het afrekengedeelte is er tevens een mogelijkheid om een kortingscode in te voeren onder het kopje 'coupon', echter houd in gedachte: er is slechts 1 code per bestelling geldig. 

 

V: Kan ik een artikel bestellen dat niet in voorraad is?

A: Nee, een artikel dat op de website aangegeven staat als niet voorradig kan niet besteld worden, dit kan pas weer als het weer op voorraad is.

 

V: Het artikel dat ik graag wil bestellen is niet op voorraad, wanneer is deze weer leverbaar?

A: Op onze Facebook-, Instagram- en Twitterpagina wordt u altijd op de hoogte gehouden wanneer we uitverkochte artikelen weer verwachten binnen te krijgen. Tevens maken wij via onze nieuwsbrief altijd bekend zodra een artikel weer op voorraad is. U kunt ons ook altijd een e-mail sturen: info@beautymillenium.nl om te informeren naar de beschikbaarheid van een bepaald artikel, indien gewenst sturen wij u een e-mail op het moment dat het product weer voorradig is.

 

V: Kan ik een product reserveren?

A: Nee, helaas is het niet mogelijk om producten te reserveren.

 

V: Ik wil graag weten wat de ingrediënten van een bepaald product zijn, kan ik deze ergens terugvinden?

A: Indien wij beschikken over de ingrediëntinformatie van een product, dan kunt u deze terugvinden onder het knopje ‘Product info’ bij de desbetreffende artikel. U kunt ons ook altijd een e-mail sturen, wij zullen ernaar streven om uw vragen omtrent de producten zo nauwkeurig mogelijk te beantwoorden.

 

V: Ik wil graag wat meer informatie over een bepaald product, waar kan ik daarvoor terecht?

A: Als u ondanks de vermelde productinformatie toch nog vragen heeft over een bepaald product, dan kunt u altijd e-mailen naar info@beautymillenium.nl wij zullen ernaar streven om u vraag binnen 24 uur te beantwoorden.

 

V: Hoe wordt er met mijn gegevens omgegaan?

A: Wij verwijzen u graag naar de algemene voorwaarden van onze webshop, onder artikel 10 vindt u meer informatie over privacy.

 

2. Betalen

V: Op welke manieren kan ik betalen bij Beauty Millenium?

A: Bij Beauty Millenium kunt u betalen via iDeal, PayPal, bankoverboeking, BanContact/Mistercash en Sofort Banking.

 

V: Is het betalen via deze methoden veilig?

A: Ja, alle betaalmogelijkheden maken gebruik van SSL (Secure Sockets Layer), dit betekent dat de verbinding van de betaling beveiligd is.

 

V: Zijn alle prijzen inclusief BTW?

A: Ja, alle prijzen in de webshop zijn inclusief 21% BTW.

 

3. Verzending

V: Wat zijn de bezorgkosten?

A: €2,99 inc. BTW binnen Nederland en €3,99 inc. BTW naar België.

 

V: Wanneer is het verzenden van mijn pakket gratis?

A: Bij orderbedragen boven de €65 betaal u geen verzendkosten binnen Nederland, voor Belgische klanten is de verzending gratis boven de €70.

 

V: Kan ik een verschillend factuur- en afleveradres opgeven?

A: Ja, bij het invullen van uw gegevens kunt u een verschillend factuur- en afleveradres opgeven.

 

V: Naar welke landen verzenden jullie?

A: Momenteel verzorgen wij alleen verzending binnen Nederland en naar België.

 

V: Kan ik mijn bestelling volgen?

A: Wanneer uw bestelling via pakketpost wordt verstuurd krijgt u een e-mail met daarin een track-and-trace code waarmee u uw bestelling kunt volgen. Bestellingen die verstuurd worden per brievenbuspost hebben geen track-and-trace code.

 

V: Wanneer wordt mijn pakket bezorgd?

A: De bezorging van uw bestelling vindt in regel binnen 2 dagen plaats. Aangezien wij afhankelijk zijn van de post diensten kan de levertijd door onvoorzien omstandigheden als drukte soms iets langer zijn. U ontvangt van ons in ieder geval altijd een e-mail zodra uw bestelling wordt aangeboden voor verzending en een email met een track-and-trace code zodat u uw bestelling kunt volgen.

 

V: Ik heb via de email een track-and-trace code ontvangen, maar deze werkt niet?

A: Het kan voorkomen dat de track-and-trace code niet direct werkt en er een melding verschijnt dat er (nog) geen informatie beschikbaar is. Wanneer u het na 20:00 nogmaals probeert moet de informatie als het goed is beschikbaar zijn.

 

3. Retournering

V: Helaas is/zijn (een aantal) product(en) beschadigd aangekomen, wat nu?

A: Wanneer één of meer producten ondanks de zorgvuldige verpakking toch beschadigd of helemaal stuk is/zijn kunt u contact opnemen met info@beautymillenium.nl dan zorgen wij voor een passende oplossing!

 

V: Ik wil een product dat ik besteld heb retourneren, kan dat?

A: Dat kan, echter voor het retourneren van cosmeticaproducten gelden wel een tweetal regels:
1. Cosmeticaproducten zijn zogenaamde hygiëneproducten en mogen alleen geretourneerd worden als ze ongeopend en ongebruikt zijn;
2. U kunt een product terugzenden als u binnen 14 dagen een retouraanvraag hebt gedaan.

 

V: Wie betaald de verzendkosten wanneer ik een product retourneer?

A: Wanneer u een product retourneert komen de kosten voor de retourverzending voor uw rekening, gemaakte verzendkosten vallen namelijk niet onder het herroeppingsrecht. Uitzonderingen hierop zijn producten die bij ontvangst beschadigd of verkeerd geleverd zijn. Een retourzending is altijd het risico van de verzender en dit betekent dat Beauty Millenium niet aansprakelijk is voor beschadigde en/of zoek geraakte retourzendingen.

 

4. Bloggers

V: Hebben jullie een perslijst en zo ja, hoe kan ik mij daarvoor aanmelden?

A: Heb jij een blog, website of YouTube kanaal rondom beauty, nails of make-up en wil je als eerste op de hoogte zijn van nieuwe producten en nieuws rondom Beauty Millenium? Dat kan! Stuur een mailtje naar info@beautymillenium.nl met daarin de volgende gegevens:

-       Naam & URL van je website of YouTube kanaal (eventueel Instagram & Facebook)

-       Aantal unieke bezoekers per maand

-       Aantal pageviews per maand

-       Indien van toepassing: aantal volgers via Bloglovin en Instagram

-       Indien van toepassing: aantal abonnees van het YouTube kanaal

Indien wij van mening zijn dat jouw blog / website / YouTube kanaal goed bij ons concept past, zal je van ons een e-mail ontvangen met daarin de laatste updates op het gebied van Beauty Millenium en haar nieuwe producten.

 

V: Ik heb een blog en zou graag artikelen uit jullie webshop willen reviewen, kan dat?

A: Wij vinden het erg leuk om samen te werken met bloggers in vorm van productreviews. Wij krijgen maandelijks erg veel aanvragen binnen en helaas kunnen wij niet aan elke aanvraag voldoen. Beauty Millenium probeert altijd een leuke selectie van bloggers te maken voor het toesturen van een nieuw en/of interessant product voor een productreview.